Callcenter
Wsparcie techniczne: +48 (22) 10 10 965
Biuro obsługi klienta: +48 (22) 100 35 50
Panel zarządzania serwerami gier
Aktywuj kod
Przejdź do nas!
18.01.2011
Identyfikacja wpłat
Drodzy klienci,
Aby ułatwić Wam wspólne płatności za serwery wprowadziliśmy do systemu subkont identyfikację wpłat. Wszystkie płatności dokonywane z subkont są od teraz specjalnie oznaczone loginem, widocznym w historii wpłat. Dzięki temu wiadomo kto, kiedy i jaką kwotę wpłacił do portfela.
W przypadku płatności tradycyjnych, np. przelewu pocztowego, aby wpłata została oznaczona jako dokonana przez posiadacza subkonta wystarczy oprócz numeru ID i loginu konta właściciela serwera dopisać jeszcze w nawiasie login subkonta.
Przykładowo:
Użytkownik: panpukawka posiada ID nr 1234,
Zakłada koledze subkonto o loginie: znajomy
Jeśli znajomy dokonuje płatności z poziomu panelu przelewem elektronicznym, SMS lub PayPerCall wystarczy, że zrealizuje ją na swoim subkoncie.
Gdy znajomy dokonuje wpłaty przelewem tradycyjnym, np. na poczcie wystarczy, że w tytule przelewu wpisze wspomniany numer ID konta właściciela, jego login oraz nazwę swojego subkonta w nawiasie.
Przykładowo: 1234 panpukawka (znajomy)
Zaznaczamy, iż oprócz rzeczonego usprawnienia, system płatności nie ulega zmianie.
Pozdrawiamy,
Ekipa Pukawka.pl
Klienci o nas
Klienci o nas: "Mega support :)" ~Anonimowy
Klienci o nas: "SUPER-świetna obsługa. Błyskawiczny kontakt. Rzeczowa pomoc. 10/10" ~Paezjuszo
Klienci o nas: "Geniusze. Nic więcej." ~Lucjanix
Klienci o nas: "dzięki za odpowiedź bardzo mi to pomogło." ~Anonimowy
Klienci o nas: "Bardzo fachowa administracja" ~Back
Klienci o nas: "Pomoc bardzo profesjonalna, nie ma się do czego przyczepić odpowiedzi są łatwe do zrozumienia i pomocne." ~Steelas
Klienci o nas: "Najlepszy hosting na świecie korzystam 3 lata :D" ~KamilXDXD
Klienci o nas: "Administracja bardzo ładne pracuje oraz pomaga bardzo im dziękuję za odebranie mi serwerów 2 i oddanie pieniędzy za które kupiłem ten co chciałem.
Poleciłem już hosting znajomym nie jeden się już zarejestrował." ~Patix
Klienci o nas: "Bardzo szybko rozwiązany problem, sprawna komunikacja :)" ~tomek662
Klienci o nas: "Perfekcyjna obsługa w weekend, nawet od godziny 1-wszej w nocy! " ~emil0wy
Klienci o nas: "Szybka i dokładna pomoc , dzieki :D" ~nonxpompa
Klienci o nas: "Problem z działaniem serwera Minecraft został rozwiązany (pora weekendowa). Kontakt OK." ~Wojciech
Klienci o nas: "Szypka odpowiedz i prawidlowa pomoc" ~MJ
Klienci o nas: "Bardzo szybka i sprawna pomoc, dziękuję" ~Reganer
Klienci o nas: "Bardzo szybka i dokładna pomoc po opisaniu przeze mnie problemu. Polecam :D!" ~Marcio0017
Klienci o nas: "Bardzo szybka odpowiedź" ~Kaiser
Klienci o nas: "Bardzo szybka oraz profesjonalna pomoc.
Dzięki wsparciu pana Partyka udało się sprawnie rozwiązać problem techniczny z serwerem. " ~Maliniak
Klienci o nas: "Bardzo dobry Administrator Pomocny Szybko Odpowiada Nawet W Czasie Nocnym :)" ~playgamespol
Klienci o nas: "Muszę przyznać że pukawka ma niezawodną pomoc w każdym aspekcie! Polecam" ~Texmo
Klienci o nas: "I to się nazywa obsługa!!!!
Dziękuje i życzę spokojnych Świąt całej Pukawki.
" ~leogui :)
Klienci o nas: "Pomoc zawsze przychodzi szybko, i support zawsze znajduje rozwiązania na moje problemy naprawdę polecam ten hosting." ~Andus
Klienci o nas: "Szybka odpowiedź, nawet w niedziele !" ~IceGamingPL
Klienci o nas: "Pan Krystian bardzo trafnie i szybko odpowiadał na moje pytania, i fajnie ze ktos z pomocy moze za mnie naprawic błąd w plikach serwerowych." ~Mikołaj
Klienci o nas: "10/10" ~UnFriend
Klienci o nas: "Bardzo szybka odpowiedź!
Zostałem poinformowany, co się wtedy stało z serwerami, dowiedziałem się, że była awaria. Po jakiś 5 min'utach mogłem znowu włączyć serwer.
;>
" ~GhostRider