Callcenter
Wsparcie techniczne: +48 (22) 10 10 965
Biuro obsługi klienta: +48 (22) 100 35 50
Panel zarządzania serwerami gier
Aktywuj kod
Przejdź do nas!
15.09.2011
Publikacja stanu portfela
Drodzy klienci,
Na Waszą prośbę wprowadziliśmy do panelu nową opcję, która umożliwia publikowanie stanu swojego portfela.
Jest to opcja skierowana do tych klientów, którzy chcą publikować informację o stanie swojego portfela na stronach internetowych bądź forach.
Aby skorzystać z opcji udostępniania należy w panelu przejść do zakładki "Portfel" i włączyć upublicznianie stanu portfela.
Stan portfela można udostępniać w formie graficznej lub tekstowej.
Poniżej przedstawiamy przykładowe grafiki:
Adresy grafik składają się z informacji o loginie i kolorze:
http://pukawka.pl/portfel,LOGIN,KOLOR.png
Poprawne wartości parametru KOLOR to black lub white, co oznacza grafiki w ciemnej i jasnej kolorystyce.
Stan w formie tekstowej: http://pukawka.pl/portfel,LOGIN.txt
Stan portfela zostanie wyświetlony tylko wówczas, gdy właściciel konta wyrazi na to zgodę. Natomiast informacja o stanie portfela jest prawdziwa tylko wtedy, gdy adres URL spełnia powyższy schemat i prowadzi do domeny pukawka.pl.
Pozdrawiamy,
Ekipa Pukawka.pl
Klienci o nas
Klienci o nas: "Jestem bardzo zadowolony !" ~Szymon (ivo100)
Klienci o nas: "1000% polecam!!!" ~stefankielbasa
Klienci o nas: "wsparcie techniczne super.
bardzo szybka reakcja i szczegółowo wytłumaczone zagadnienie." ~Shinzu
Klienci o nas: "Pomogliście mi bardzo daje wam 6" ~kozak1234567890
Klienci o nas: "10/10" ~UnFriend
Klienci o nas: "Uzyskałem odpowiedź na zadane pytanie.
Krótko, zwięźle, 2 godziny po zadanym pytaniu- dobry wynik.
W tym że odpowiedź dostałem pod wieczór.
" ~ıllıllı}{✠Λι৳єяɲαтιשǝ§❖}{ıllıllı
Klienci o nas: "Bardzo pomocna i profejsonalna administracja. Polecam" ~Sebastian
Klienci o nas: "Błyskawiczna odpowiedz" ~Assasin do końca swoich dni
Klienci o nas: "Łał nawet w niedziele odpowiadacie jestem pozytywnie zaskoczony. " ~Mehownik
Klienci o nas: "Obsługa bardzo profesjonalna!" ~Team #bEAST
Klienci o nas: "Bardzo mili i cierpliwi admini." ~Olek Kempa
Klienci o nas: "Szybka odpowiedź, brawo :)" ~Wonoace
Klienci o nas: "bardzo miła obsługa konsultantów wszystko dopracowane na ostatni guzik ok" ~patrykxd331
Klienci o nas: "Obsługa jak zawsze na wysokim poziomie !
Polecam ! " ~Anonimowy
Klienci o nas: "Pomoc uzyskana szybko i profesjonalnie. Jestem bardzo zadowolony :)" ~Bodzio
Klienci o nas: "Bardzo dobra pomoc :) " ~Anonimowy
Klienci o nas: "Pracownik obsługi klienta wykazał się dużą uprzejmością i zaoferował szybką pomoc. Nie skorzystałem jednak z jego wsparcia, ponieważ kopia zapasowa, o którą prosiłem, okazała się zbędna – odnalazłem na swoim komputerze ręcznie wykonaną wcześniej kopię zapasową." ~Anonimowy
Klienci o nas: "Pomoc techniczna szybko pomogła mi i naprawiła błąd Dziękuję " ~Zabujca997
Klienci o nas: "Szybko i sprawnie ;)" ~Anonimowy
Klienci o nas: "Jak na problem powstały w niedzielę czas reakcji był zadowalający. Nic do zarzucenia, polecam" ~FunkyStonky
Klienci o nas: "Jest git " ~hwdp
Klienci o nas: "Szybka reakcja i pomoc udzielona" ~dredek
Klienci o nas: "Profesjonalizm krótkie i dobra wyjaśnienie
OGROMY PLUS ZA GODZINE bo support pisze ze do 20 a tu mi prawie o 24 odpisuje i za to wielki plus." ~Krystian
Klienci o nas: "Jestem bardzo zadowolony ze wsparcia technicznego. Szybka odpowiedź na mój problem z serwerem jak i niezawodna naprawa usterki." ~Dawid "Smiguel"
Klienci o nas: "Usługi na najwyższym poziomie pomoc w problemach również nie można się do niczego przyczepić :)" ~xda111