Callcenter
Wsparcie techniczne: +48 (22) 10 10 965
Biuro obsługi klienta: +48 (22) 100 35 50
Panel zarządzania serwerami gier
Aktywuj kod
Przejdź do nas!
06.11.2015
Zniesienie limitów transferu i drobne zmiany w regulaminie
Znieśliśmy indywidualne limity transferów punktów!
To wszystko dzięki Waszej odpowiedzialnej postawie, dzięki której w Portfelach nie ptrzetrzymujecie już nadmiernej ilości punktów "na później".
Dziękujemy :)
Zmienione punkty regulaminu to:
§ 1
Pkt 18 otrzymał nową treść.
Zmiana polega dookreśleniu czym są Punkty i w jaki czasie powinna być zrealizowana za nie usługa.
§ 5
Pkt 11 został zmodyfikowany.
Zmiana polega na wprowadzeniu dodatkowego delikatnego środka motywującego dla tych najbardziej upartych którzy przetrzymują w portfelach po 200% i więcej niż jest im potrzebne do opłacenia serwerów, albo trzymają punkty np "na za rok" :)
Oczywiście tylko zastrzegamy sobie prawo, czyli będziemy stosować już tylko w najbardziej skrajnych przypadkach, a nie automatycznie.
Zmiany w regulaminie wchodzą w życie za 30 dni do dzisiaj.
Klienci o nas
Klienci o nas: "Zakupiłem zły serwer, zgłosiłem się do pomocy czy mógł bym jakoś to zamienić, w szybkim czasie został cofnięty mój zakup i środki na konto wróciły. Polecam :)" ~Cosiek
Klienci o nas: "Pomoc techniczna jest na wysokim poziomie.
Szybka odpowiedź oraz mili administratorzy którzy zawsze pomagają :)" ~MrRysiuXD
Klienci o nas: "Polecam szybka i skuteczna odpowiedź polecam " ~Anonimowy
Klienci o nas: "Szybka odpowiedź nawet w weekend to mi się podoba!" ~Truenkan
Klienci o nas: "Barzdzo pomocna administracja, tłumaczą zrozumiale, szybko odpisuj@. Nic juz nie mam po dodania(=" ~Olek241
Klienci o nas: "Problem techniczny był bardzo duży i chaotyczny i na kilka dni sparaliżował użytek z serwera - załoga jednak opanowała problem i elegancko przyznali 2x tyle dni ile serwer był nieużywalny. Błędy się zdarzają, liczy się jak załoga sobie z nimi radzi!" ~Bart
Klienci o nas: "Szybko pomoc, po konsultacji serwer zaczął działać." ~Anonimowy
Klienci o nas: "Szybka i celna odpowiedź." ~nequ123
Klienci o nas: "Szybka odpowiedź oraz pomoc. Bez owijania w bawełnę." ~FreshRemix
Klienci o nas: "Pomoc związana z problemem została szybko rozwiązana." ~Michał
Klienci o nas: "Odpowiedz dostałem w zaledwie kilka minut" ~Kamycz3q
Klienci o nas: "Bardzo dobra 5+" ~Fanti
Klienci o nas: "Moje późne dzieciństwo opierało się na serwisie pukawka.pl
Jeśli coś się zmieniło, to tylko na lepsze.
" ~Anonimowy
Klienci o nas: "Szybka i profesjonalna pomoc! Ciepło polecam!" ~Wojos
Klienci o nas: "Nigdy nie zlewają swoich klientów i zawsze można liczyć na ich pomoc w szybkim czasie." ~Compton Role Play.
Klienci o nas: "Bardzo cenie sobie chęć niesienia pomocy klientom, nawet tej niezwiązanej z serwerem. Na poprzednim hostingu bardzo często moje prośby/pytania były olewane i ignorowane." ~Wirusek
Klienci o nas: "Super administracja" ~AdrjeN
Klienci o nas: "Myślałem że będzie to trwało z 10 godzin a Patryk (administrator) odpowiedział w 2 minuty!
na poprzednim hoście trwało to 20 godzin.
Super dziękuję" ~MCity
Klienci o nas: "Jestem zadowolony ze wsparcia okazywanego przez zespół techniczny." ~Dominik
Klienci o nas: "Pomoc od Krystiana została szybko udzielona, jest on miłym administratorem." ~Anonimowy
Klienci o nas: "Bardzo szybkie odpowiedźi i zaradzenie na problemy" ~KarolCola
Klienci o nas: "Pomoc szybka i na temat tak jak powinno być :) Polecam." ~Rinnko60
Klienci o nas: "Szczerze powiem, ze jestescie lepsi niz titanaxe.
Szybka i co najwazniejsze skuteczna pomoc.
" ~VenomPCPL
Klienci o nas: "Administracja zawsze pomaga, szybko odpisuje, polecam ;)" ~xesto99
Klienci o nas: "Super! Wsparcie techniczne naprawde pomaga." ~RMan