Callcenter
Wsparcie techniczne: +48 (22) 10 10 965
Biuro obsługi klienta: +48 (22) 100 35 50
Panel zarządzania serwerami gier
Zaloguj się Rejestracja

Sprawdź nasze promocje!
PL
Aktywuj kod Przejdź do nas!

Pomoc

Pomoc dla naszych klientów jest dostępna za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz systemu wiadomości w panelu (menu Pomoc).

Chciałbyś nas o coś zapytać?

1. Odwiedź nasze FAQ i przeglądnij listę tematów. Znajdują się tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności, oferty, regulaminu i obsługi panelu.
2. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie wejdź w panelu do zakładki Pomoc i wyślij do nas wiadomość lub użyj formularza kontaktowego i wyślij maila do odpowiedniego działu.

Masz problem i chcesz abyśmy Ci pomogli?


1. Przejdź do działu FAQ - zbioru porad i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
2. Jeżeli Twój serwer wyłącza się, a w panelu widnieje status "Sprawdzam" przejdź od razu do tego artykułu. Znajdują się tam informacje na temat najczęstszych przyczyn tego problemu oraz wskazówki pomocne do jego rozwiązania.
3. Jeśli masz problem dotyczący konfiguracji serwera lub jego działania wybierz w górnej części FAQ grę, której dotyczy problem i poszukaj rozwiązania.

Zgłaszanie problemów technicznych z serwerami

Postaraj się:
- załączyć szczegółowy i zrozumiały opis problemu
- w przypadku problemów ze stabilnością wykonaj diagnozę serwera wg tego poradnika.

Następnie użyj formularza kontaktowego i wyślij maila do działu wsparcia technicznego.